تیک آنلاین هر آنچه یک وبمستر به آن نیاز دارد

تبلیغات در گوگل چیست؟

وطن ادز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغات اینترنتی در گوگل فعالیت دارد، این شرکت با ایجاد یک مجموعه متخصص و حرفه ای قصد دارد بهترین خدمات را با بهترین کیفیت در زمینه تبلیغات در گوگل در خدمت شما عزیزان قرار دهد. این شرکت شما را یاری می دهد تا در زمینه تبلیغات در گوگل هیچ سوالی برای شما باقی نماند و به صورت حرفه ای تبلیغات شما را پیش خواهد برد. به یاد داشته باشید که هر وب سایتی یا هر مجموعه ای با داشتن هر میزان بودجه می تواند از پلن های جذاب و خاص وطن ادز در زمینه تبلیغات در گوگل بهره ببرد.

لازم به ذکر است وطن ادز به هیچ عنوان برای افزایش سود خود از روش های غیر قانونی و ارزهای نامعتبر استفاده نمی نماید. تعهد و هدف ما اجرای تبلیغات در گوگل مطابق با آخرین آپدیت های گوگل، به صورت کاملا موثر و با بهترین قیمت است. قول ما به شما افزایش تبدیل مشتریان کلیکی به مشتریان واقعی است. ما به عنوان پارتنر معتبر گوگل، پای کسب و کار شما ایستاده ایم و تنها کافیست اکانت گوگل خود را یک ماه به ما بسپارید تا کاهش هزینه و افزایش بهره برداری را برای شما به ارمغان بیاوریم.

 

چرا در گوگل ادوردز تبلیغ کنیم؟

گوگل شبکه تبلیغاتی محبوب در تمام جهان و به خصوص در ایران است که میلیارد ها جستجو در ماه را به خود اختصاص داده است. با تبلیغات در گوگل ادوردز محصولات و خدماتتان را به مشتریان بالقوه آینده تان، در لحظه نمایش دهید. با نمایش بهینه آن چه که به دنبالش هستند، شانس خرید و مشتری شدن آن ها را افزایش دهید.

با وطن ادز همراه شوید تا تخصصی ترین، حرفه ای ترین و بهینه ترین نوع تبلیغات در گوگل را تجربه کنید و به این ترتیب بیزینس خود را به سرعت ارتقا دهید.

 

تبلیغات در گوگل چگونه می‌تواند کسب‌و‌کار شما را متحول کند؟

 

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز می‌تواند تأثیر شگفت‌انگیزی روی رونق کسب‌وکار شما داشته باشد. ادوردز گوگل می‌تواند به شیوه‌های زیر در راستای موفقیت شما تأثیرگذار باشد.

هزینه کمتر در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی:

شاید تابه‌حال به استفاده از بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری برای تبلیغات فکر کرده‌اید امّا هزینه‌های گزاف آن شما را پشیمان کرده است. دنیای اینترنت می‌تواند جامعه هدف گسترده‌ای مانند تبلیغات شهری را در اختیار شما قرار دهد، با این تفاوت که با استفاده از تبلیغات در گوگل، شما می‌توانید مخاطبینی که به حوزه کاری شما علاقه دارند را هدف قرار دهید. قطعاً هرکسی که بیلبورد شما را می‌بیند ممکن است به خدمات شما نیازی نداشته باشد، امّا در تبلیغات گوگل امکان هدف قرار دادن مخاطبین خاص وجود دارد و از این طریق در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

هدفمند و پربازده بودن:

در تبلیغات کلیکی گوگل، هیچ بخش از هزینه شما به هدر نمی‌رود و از سرمایه شما حداکثر استفاده به عمل خواهد آمد. نکته قابل‌توجه در مورد تبلیغات در گوگل این است که شما بابت ایجاد تبلیغات هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید! درواقع، شما زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند. بدین ترتیب، می‌توانید مطمئن باشید که حداقل بازخوردی که از تبلیغ می‌گیرید افزایش ورودی سایت و افزایش میزان دیده شدن برند شما در فضای اینترنت خواهد بود. در حالت ایده‌آل نیز به دلیل هدفمند بودن تبلیغات، تعداد زیادی از کلیک‌های کاربران منجر به خرید خواهد شد.

قابل‌سنجش بودن:

یکی از مهم‌ترین چالش‌های بیشتر شیوه‌های تبلیغاتی بررسی و سنجش میزان موفقیت آن‌ها است. در تبلیغات گوگل، با امکان دسترسی به گزارش‌های کامل شما می‌توانید اطلاعات مفیدی را در مورد کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید و میزان موفقیت و بازده تبلیغات خود در تک‌تک کلمات موردنظر را بسنجید. درواقع، تبلیغات ادوردز گوگل راه بسیار مناسبی برای سنجش بازخورد کاربران نسبت به کسب‌وکار شما نیز هست.

 سریع و هوشمند:

حتماً با تکنیک‌های سئو سایت برای بهبود رنک گوگل سایت آشنا هستید. پیاده‌سازی یک استراتژی سئو فرآیندی زمان‌بر است و محقق شدن صددرصدی اهداف در آن قابل تضمین نیست. امّا شما با استفاده از روش تبلیغات گوگل می‌توانید در کمتر از ۲۴ ساعت سایت خود را در جایگاه یک گوگل بیاورید، حتی اگر وب‌سایت شما رنک مناسبی ندارد! علاوه بر سریع بودن، تبلیغات گوگل با امکان تعریف کلیدواژه‌های هدف به شما اجازه می‌دهد با هر کلیدواژه‌ای که دوست دارید به کاربران نمایش داده شوید.

افزایش فروش و کسب درآمد:

امروزه شاید آن‌قدر که افراد در گوگل به دنبال نیازهای خود هستند، به روزنامه‌ها یا بیلبوردها توجه نکنند. تحقیقات نشان می‌دهند که کاربران به وب‌سایت‌هایی که در نتایج اوّل گوگل قرار دارند بیشتر اعتماد می‌کنند. حضور شما در نتایج اوّل گوگل با کمک گوگل ادز می‌تواند جایگاه مناسبی برای شما در چشم کاربران ایجاد کند و این خود می‌تواند به افزایش ورودی و فروش سایت شما کمک کند. هدفمند بودن و هوشمند بودن تبلیغات گوگل باعث می‌شود که این روش تبلیغات از هر شیوه دیگری بازدهی بیشتری داشته باشد.

برای مشاوره رایگان برای تبلیغات در گوگل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
۰۲۱-۸۸۹۶۱۷۰۲

چرا باید از تبلیغات در گوگل استفاده کنیم؟ چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مزایای استفاده از تبلیغات در گوگل این است که می توانید سایت خود را در مدت زمان خیلی کوتاهی در هر کلمه و عبارت کلیدی مد نظرتان رتبه یک گوگل قرار دهید. شاید خیلی از دوستان فقط به همین خاطر از گوگل ادوردز استفاده می کنند. در واقع دید کلی افراد از تبلیغ در گوگل این است که رتبه یک را بدست بیاورند ولی در صورتی که گوگل ادوردز مزایای زیادی دارد و به همین جا ختم نمی شود.

در ادامه مزیت های مهمی که استفاده از تبلیغات در گوگل برای شما به همراه دارد را عنوان می کنم.

 

هدفمندی بیشتر

اولین مزیتی که گوگل ادوردز نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی دارد هدفمند بودن آن است. شما با گوگل ادوردز می توانید دقیقا روی مخاطبان هدف خود تمرکز کنید. کیفیت مشتریانی که از طریق تبلیغات در گوگل جذب می کنید بسیار بالا خواهد بود چون دقیقا مشتریانی را جذب می کنید که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند.

این در صورتی است که بسیاری از روش های تبلیغات کلیکی اصلا هدفمند نیستند! مثلا تبلیغات کلیکی که در سایت های پر بازدید مشاهده می شوند. کاربران زیادی فقط به خاطر جذاب بودن بنر روی آن ها کلیک می کنند تا ببینند پشت آن تبلیغ چه خبر است؟

ولی در صورتی که در تبلیغات گوگل این طور نیست. البته خیلی مهم است صفحه فرود و عنوان آن کاملا بهینه و مطابق با نیاز کاربر باشد. ولی به طور کلی چون گوگل ادوردز در گوگل انجام می شود و مخاطبان زیادی اولین کاری که برای رفع نیازشان می کنند انتخاب گوگل است پس گوگل ادوردز بسیار هدفمند تر خواهد بود.

همانطور که می دانید گوگل یکی از معروف ترین شرکت های دنیاست که روزانه میلیون ها مخاطب دارد. به همین دلیل ادعا کرده است که همیشه سعی می کند تا بهترین نتایج را به مخاطبانش نشان دهد. البته این امر بستگی به اجرای صحیح و هدفمند تبلیغات در گوگل هم دارد. ولی در هر صورت بازدید کنندگانی که از گوگل وارد هر سایتی می شوند به مراتب کیفیت بالاتری خواهند داشت.

 

صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از مزیت های گوگل ادوردز صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی است. اگر بتوانید کمپین های خود را به صورت اصولی و هدفمند در ادوردز گوگل راه اندازی کنید قطعا می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

این در حالی است که خیلی از دوستانی که از تبلیغات گوگل استفاده می کنند بدون آگاهی و مشاوره با یک متخصص، تبلیغات خود را در گوگل شروع می کنند و متاسفانه هزینه های زیادی را به هدر می دهند. بدون اینکه بازگشت هزینه مناسبی داشته باشند. در ادامه بیشتر در مورد این قضیه صحبت می کنم.

در بسیاری از روش های تبلیغات کلیکی که در سایت های پر بازدید مشاهده می کنید کلیک های زیادی بدون هیچ هدفی خرج می شوند. شاید همانطور که قبلا اشاره کردم به خاطر جذاب بودن بنر! پس روی هم رفته تبلیغات در گوگل هدفمندی بیشتری نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی دارد. بیشتر هزینه شما در گوگل ادوردز صرفه جویی می شود.

برای مشاوره رایگان برای تبلیغات در گوگل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
۰۲۱-۸۸۹۶۱۷۰۲

انعطاف پذیری بالا

یکی از بهترین ویژگی های گوگل ادوردز انعطاف پذیری بالای آن است. بسیاری از بازاریابان دنیا تنها به همین دلیل از گوگل ادوردز در تبلیغات خود استفاده می کنند. گوگل ادوردز را می توانید با دیگر سرویس های بازاریابی و تحلیلی مثل گوگل آنالیتیکس هماهنگ کنید تا از این طریق به صورت کاملا حرفه ای تر بتوانید کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید.

همچنین می توانید کاری کنید تا تبلیغات شما توسط گوگل ادوردز فقط برای افرادی با شرایط خاص نمایش داده شود. مثلا می توانید تبلیغات خود را برای نمایش، محدود به منطقه جغرافیایی خاصی یا محدود به دستگاه های خاصی مثل موبایل کنید. حتی زمان نمایش را نیز می توانید کنترل کنید. مثلا کاری کنید بین ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح تبلیغات شما نمایش داده نشود. چون ممکن است کلیک های بی اثری در آن تایم ها داشته باشید. البته تمام این شرایط بستگی به حوزه کاری شما دارد.

هر زمان که دوست داشته باشید از طریق پنل مدیریتی ادوردز تان می توانید نتایج را بررسی و آنالیز کنید. مثلا وضعیت کلیک روی کلمات کلیدی هدف یا هزینه های صرف شده برای هر کلیک را می توانید بررسی کنید.

حتی می توانید کلمات و عباراتی که برای نمایش تبلیغ خود در نظر گرفته اید را عوض کنید و نتایج را دوباره بررسی کنید.

 

بازگشت سرمایه (ROI) بالا

یکی از بارزترین ویژگی های تبلیغات در گوگل به گفته بسیاری از کارشناسان دیجیتال مارکتینگبازگشت سرمایه بالا است. درست است که بازگشت سرمایه به خیلی چیزها از جمله کیفیت محصولات و خدمات، اعتماد به برند، تبدیل مخاطبان به کاربران وفادار و سپس به مشتری و … بستگی دارد و همانطور که مشخص است در بسیاری از مواقع هم زمان بر است ولی اگر کمپین های تبلیغاتی شما در گوگل ادوردز بهینه باشد مطمئن باشید بازگشت هزینه بالایی نصیب شما خواهد شد.

البته این امر بستگی به خیلی چیزها دارد و به طور کلی باید دائما کمپین های تبلیغاتی خود را از تمام جوانب تحلیل و بررسی کنید تا بتوانید بهترین بازدهی ممکن را از گوگل ادوردز به دست بیاورید.

همچنین با محاسبه بازگشت هزینه های خود می توانید برنامه ریزی دقیق تری برای جذب مخاطب، مشتریان جدید و افزایش فروش خود داشته باشید.

 

کمک به رشد کسب و کارها

گوگل ادوردز علاوه بر خاصیت تبلیغاتی بودنش به گسترش کسب و کارهای آنلاین نیز می تواند کمک کند. خیلی از کسب و کارها از گوگل ادوردز برای شناخت بهتر از مخاطبان و مشتریان احتمالی شان استفاده می کنند.

به طور مثال بسیاری از سئو کارهای حرفه ای از گوگل ادوردز برای شناسایی کلمات و عبارات کلیدی پر مخاطب استفاده می کنند. حتی بعضی وقت ها فقط به خاطر شناسایی یک سری از کلمات کلیدی جدید و به درد به خور، کمپین هایی تبلیغاتی به صورت تستی در گوگل ادوردز لانچ می کنند.

علاوه بر این همانطور که اشاره کردم بسیاری از کسب و کارها از طریق گوگل ادوردز می توانند شناخت بهتری نسبت به مخاطبان خود داشته باشند. مثلا با بررسی کلمات کلیدی جست و جو شده می توانید متوجه آن شوید که مخاطبانتان بیشتر به چه موضوعاتی علاقه دارند؟ یا اینکه بیشتر چه زمان هایی در وب فعال تر هستند، بیشتر از چه محدوده های مکانی هستند، بیشتر کاربران شما موبایلی هستند یا دسکتاپی و اطلاعات بسیاری که ممکن است برای هر کسب و کاری مهم باشد.

به این صورت می توانید محصولات و خدماتی که ارائه می کنید را هدفمندتر در راستای نیازهای کاربرانتان تولید کنید تا کسب و کارتان بیشتر به سمت موفقیت سوق پیدا کند.

 

برندسازی با گوگل ادوردز

بسیاری از سایت ها و شرکت ها از گوگل ادوردز فقط به منظور برندسازی خود استفاده می کنند. در برندسازی فروش محصولات یا خدمات اصلا مهم نیست! مهم دیده شدن شماست. در واقع مهم تعداد نمایش کمپین های شماست که مشخص کننده این است که تبلیغ شما در معرض دید چه تعداد از مشتریان یا مخاطبان تان قرار گرفته است. در برندسازی شما فقط هزینه ی به خاطر سپردن شعارتان در ذهن مشتری را پرداخت می کنید.

بسیاری از شرکت ها از تبلیغات در گوگل به منظور افزایش آگاهی برند یا Brand Awareness استفاده می کنند. دیدن شدن برند شما و آشنا بودن آن برای مخاطبان تان سبب این می شود که در آینده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات یا محصولات شما داشته باشند. همچنین ممکن است برند شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

همچنین بسیاری از سایت ها هستند که با سئو و بهینه سازی سایت شان، هم اکنون در جایگاه های خوبی در نتایج جست و جوی گوگل قرار دارند ولی با این حال همیشه تبلیغات گوگل ادوردز آن ها فعال است. دلیل این کار هم جز قدرت نمایی در برابر رقبا چیز دیگری نیست.

برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
تبلیغات در گوگل
۰۲۱-۸۸۹۶۱۷۰۲
وطن ادز vatanads.com

بکوریتی

لینک های دانلود

تاریخ انتشار: نوامبر 28, 2020 نویسنده : admin تعداد نظرات : بدون دیدگاه
سایت بت اسپات