تیک آنلاین هر آنچه یک وبمستر به آن نیاز دارد

پیست دیزین در ایام کرونا

از جمله هیجان انگیزترین و جذاب ترین تفریحاتی که می توان در طول فصل زمستان آن را انجام داد، رفتن به پیست اسکی است. در تهران چندین پیست اسکی وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها پیست اسکی دیزین است.

این پیست در فاصله یک ساعتی از شهر تهران قرار دارد و به همین دلیل عده زیادی می توانند در اوقات فراغت خود در زمستان به این پیست مراجعه کرده و ساعاتی همراه یا هیجان و شادی را در آن تجربه کنند.

این پیست از جمله پیست هایی است که اسکی بازان و عاشقان برف و سرما تمایل زیادی برای بازدید از آن نشان می دهند و دور از آب و هوای تهران، می توانند نفس های عمیقی بکشند.

در دی ماه سال ۱۳۹۹ پیست اسکی دیزین همراه با چند پیست اسکی دیگر بازگشایی و این فرصت در اختیار علاقه مندان به این ورزش مفرح قرار داده شد تا بتوانند دو مرتبه حرکت بر روی برف با کمک چوب های اسکی را تجربه کنند.

اما همان طوری که می دانید در سال ۹۹ کل دنیا و ایران با بیماری کرونا درگیر بود و این بیماری پیست های اسکی و از جمله دیزین را نیز به شدت تحت تاثیر خود قرار داد.

https://uupload.ir/files/i5sr_1.jpg

در روزهای کرونایی پیست اسکی دیزین چه خبر است؟

متاسفانه دیزین نیز نتوانست خود را از سد عوارضی که بیماری کرونا ایجاد کرده بود عبور دهد و مشکلاتی مانند گرانی و عدم رعایت بهداشت در آن مشاهده می شود. برخی کسانی که به این پیست می روند عنوان کرده اند که قیمت همه چیز در این پیست به طرز باور نکردنی افزایش پیدا کرده است.

از پارکینگ گرفته تا خدماتی که رستوران ها ارائه می دهند و یا اجاره وسایل اسکی، قیمت چندین برابر شده و این موجبات نارضایتی برخی را فراهم کرده است.

از دیگر مشکلاتی که در این پیست وجود دارد، عدم توجه به پروتکل های بهداشتی است. متاسفانه پیست ها یکی از جاهایی هستند که احتمال شیوع این بیماری در آنها بسیار بالاست. به عنوان مثال فرض کنید اگر فردی در بین اسکی بازان ناقل این بیماری بوده اما از آن اطلاع نداشته باشد به راحتی می تواند باعث پراکنده شدن این بیماری در پیست شود و این موردی است که باید حتما در هنگام بازگشایی پیست ها به آن توجه شود.

https://uupload.ir/files/c4sf_2.jpg

پیست اسکی دیزین تا کِی باز است؟

معمولا وقتی در زمستان بارش برف به اندازه کافی اتفاق بیفتد اغلب پیست هایی که در کشور قرار دارند، بازگشایی می شوند. بنابراین نمی توان زمان مشخصی را برای بازکردن درب های پیست به روی علاقه مندان عنوان کرد. پیست دیزین نیز از این قضیه مستثنی نبوده و زمانی که شرایط برای باز کردن پیست فراهم شود، این پیست نیز قادر خواهد بود به اسکی بازان خدمات خوبی ارائه دهد.

https://uupload.ir/files/ulq2_3.jpeg

معمولا اگر بارش ها به اندازه کافی باشد این پیست تا ماه اردیبهشت باز خواهد بود. لازم به ذکر است که شرایط آب و هوایی نیز به شدت بر روی مدت زمانی که این پیست می تواند فعالیت داشته باشد تاثیر گذار است.

لینک های دانلود

تاریخ انتشار: مارس 15, 2021 نویسنده : admin تعداد نظرات : بدون دیدگاه
سایت بت اسپات