تیک آنلاین هر آنچه یک وبمستر به آن نیاز دارد

بهترین کارتریج ایرانی

اگر شما هم مثل مجموعه ما خرید کارتریج براتون تبدیل به یک کار سخت شده بهتون پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما دنبال کنید:

سلام من یک کارمند تدارکات یک شرکت هستم و همیشه خرید کارتریج برای مجموعه ما یک کارسخت بوده ،همیشه تشخیص کارتریج اصلی و تقلبی کاری سخت برای من بوده و با هزینه های زیادی که برای خرید کارتریج انجام میدادیم ولی کارتریج های تقلبی اما با قیمت کارتریج اصلی به ما فروخته میشد و وقتی به فروشنده مراجعه میکردیم هیچ گارانتی و خدماتی بابت فروش کارتریج به ما ارائه نمیداد تا اینکه با کارتریج ایرانی پردیس آشنا شدم و الان بیش از پنج سال هستش که داریم این کارتریج را مصرف میکنیم و خیلی هم راضی هستیم،گفتم این حس رضایت را با شما هم به اشتراک بزارم اطلاعات شرکت را گذاشتم برای شما تا با این شرکت آشنا شوید.

 

احتراما به استحضار میرساند شرکت پردیس چاپگر باران سهامی خاص به شماره ثبت ۴۳۰۵۴۳ با بیش از ۱۵سال سابقه در صنف ماشینهای اداری دارای پروانه کسب تولید از اتحادیه فناوران رایانه تهران و عضو رسمی سامانه تدارکات دولت آمادگی خود را جهت تامین کالای اداری مورد نیاز شرکت معظم شما اعلام میدارد. از آنجایی که در مواد مصرفی چاپگرها در ایران گستردگی فراوانی از نظر کیفی وجود دارد و همواره مصرف کنندگان در تشخیص اصالت کالا دچار تردید هستند و همچنین افزایش و بی ثباتی قیمت دلار و تحریم های بازار ایران ،برآن شدیم تا با تکیه به نیروی لایزال الهی و نیروی متخصص زبده ایرانی اقدام به تولید کارتریج کاملا ایرانی نماییم وهرآنچه در توان داریم میگذاریم تا به چرخه اقتصادمیهن عزیزمان و همچنین اشتغال زایی در همین راستا کمک نماییم.

 

کارتریج های تولید شده توسط شرکت پردیس چاپگر باران با برند کارتریج ایرانی پردیس توان رقابت با نمونه های وارداتی و همچنین استانداردهای موجود را دارا میباشدونکته مهم تر اینکه گارانتی معتبر و تایید شده اتحادیه صنف فناوران رایانه آسودگی خاطر را برای مصرف کنندگان گرامی بوجود آورده است.تولید کارتریج ایرانی پردیس در برندهای (اچ پی,کنان,برادر,سامسونگ)میباشد.

 

شرکت پردیس چاپگر باران به عنوان نمایندگی hp ( نمایندگی اچ پی)دارای چندین سال فعالیت موفق بوده،و هم چنین تولید کننده کارتریج ایرانی است که در زمینه های مختلف از قبیل شارژ کارتریج و خدمات انواع ماشین های اداری خدمات ارائه می دهد.

 

جهت دیدن به روز ترین قیمت گذاری های اداری و تجاری جهت خرید پرینتر و خرید کارتریج و انواع ماشین های اداری و شارژ کارتریج به سایت ما مراجعه کنید همچنین درراستای خدمت رسانی بیشتر و تسریع خدمات میتوانیم در زمینه تمامی محصولات زیر در پردیس چاپگر باران نمایندگیhp خدمت رسانی کنیم. • ماشینهای اداری (پرینتر,دستگاه کپی,فکس,انواع مواد مصرفی,تعمیرات و نگهداری,فروش انواع قطعات پرینتروکارتریج) . • لوازم اداری (خودکار,روان نویس,چسب,کازیه,کارتابل,منگنه,پانچ,وغیره) . • بایگانی (انواع زونکن A4,A5 فانتزی و غیره) . • کاغذ (انواع کاغذA4,A5,A3 ,کاغذ کامپیوتر,کاربن لس,پست ایت,وغیره) . • کامپیوتر(انواع قطعات کامپیوتر,کیس,مانیتور,لپ تاپ,وغیره) . • شارژکارتریج (شارژ کارتریج با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت,شارژ کارتریج در محل شما) . برای دیدن لیست قیمت شارژ کارتریج کلیک نمایید . در سال ۲۰۱۶ میلادی شرکت پردیس چاپگر باران به لطف ایزد منان مفتخر به کسب دریافت سنجش رضایت مشتری ISO10004 گردیده است این گواهی بین المللی بوده و نشان از رضایت مندی مشتریان گرامی شرکت پردیس چاپگر باران می باشد وباشد تا در مسیر خدمت رسانی جلب رضایت شما مشتریان عزیز باقی بمانیم. . رزومه پردیس چاپگر باران رضایت مندی بیش از سه هزار سازمان و شرکت دولتی و خصوصی می باشد. امیـدواریم به لطف ایـزد پـاک ما را لایـق دانسته و اجازه خدمت رسانی را از ما دریـغ نفرمایید. .

خط ویژه : ۲۱۲۰ ۸۸۳۲ -۰۲۱ . ساعات کار شرکت پردیس چاپگر باران: شنبه تا چهارشنبه ۹تا۱۷ پنجشنبه:۹تا۱۳

لینک های دانلود

تاریخ انتشار: می 19, 2020 نویسنده : admin تعداد نظرات : بدون دیدگاه
سایت بت اسپات