تیک آنلاین هر آنچه یک وبمستر به آن نیاز دارد

بلیط لحظه آخری هواپیما

استفاده از بلیط هواپیما، هم زمان با اولین پرواز های مسافربری در سال ۱۹۰۹، رونق گرفت. این بلیط به منظور مجوز مسافر برای ورود به هواپیما و تایید پرداخت هزینه سفر، توسط او بود به همین علت تمامی مسافران در یک مسیر خاص، قیمت یکسانی به منظور آن می پرداختند. بعد از گذشت مدت ها و با وجود کامپیوتر، پروسه رزرو، خرید و حتی ساختار قیمت گذاری بلیط هواپیما تغییر کرد و منجر به تمایز در قیمت برخی از پرواز ها به خصوص پرواز های لحظه آخری شد.

https://backority.ir/images/244613.jpg

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

بلیط لحظه آخری هواپیما نوعی بلیط چارتر است و در موارد بسیار زیادی با قیمتی پایین تر از بلیط چارتر نیز فروخته می شود. اما سوال اینجاست که چرا این اتفاق می افتد؟ در ذهنتان تصور کنید که چارتر کننده همه ی بلیط های یک پرواز را خریداری نموده است؛ اما در لحظات پایانی و زمان نزدیک شدن به پرواز، تعدادی از بلیط های پرواز به فروش نرفته است. در چنین مواقعی بلیط لحظه آخری هواپیما به عنوان تنها راه چاره و راهکار به میان می آید. قیمت بلیط های لحظه آخری در اکثر اوقات بسیار ارزان تر از سایر بلیط هاست. در این مواقع هر دو طرف یعنی هم فروشنده بلیط لحظه آخری و هم خریدار بلیط از این معامله سود می کنندو نفع می برند. این است که هر چه به زمان پرواز نزدیک تر می شویم قیمت بلیط لحظه آخری به میزان قابل توجهی کم می شود.

خرید بلیط لحظه آخری

همان طور که در مطلب بالا اشاره شد با نزدیک شدندبه لحظات پرواز، قیمت بلیط لحظه آخری ارزان می گردد. اما سوالی که پیش می آید این است که این کاهش قیمت همیشه برقرار و ثابت است و می شود روی آن حساب کرد؟ بسیار روشن و واضح است که جواب این سوال خیر است. در روزها و زمانی خرید بلیط لحظه آخری معنا پیدا خواهد کرد که تعدادی از بلیط ها قروش نرفته باشد. در حقیقت هنگامی که تقاضا برای پروازی کم باشد، بلیط لحظه آخری در دستور کار قرار می گیرد. به عنوان نمونه می توان به زمان تعطیلات و‌ مناسب های خاص اشاره کرد که بلیط هلی پرواز سریعا به فروش می روند و بلیطی برای زمان لحظه آخری باقی نمی ماند. بنا بر  این خرید بلیط لحظه آخری برای سفر هایی که ناگهانی و بدون هیچ مقدمه ای اتفاق می افتند، بسیار مناسب است. اشخاصی که سفر کاری مهمی دارند، یا سفر و پروازشان را قبل تر برنامه ریزی نموده اند، در بیشتر مواقع بلیط سیستمی را انتخاب می کنند تا با خیالی آسوده و بدون استرس منتظر زمان پرواز باشند. اگر دوست دارید سفری کم هزینه و به صرفه ای داشته باشید می توانید با رزرو بلیط لحظه آخری به افکار خود تحقق ببخشید. البته در این صورت باید چمدان تان آماده باشد تا هنگام پیدا شدن بلیط لحظه آخری به سرعت اقدام نمایید

https://backority.ir/images/587082.jpg .

چرا بلیط لحظه آخری تهیه کنیم؟

قیمت مناسب

قیمت و هزینه بلیط هواپیما در بیشتر موارد می تواند آن قدر بالا باشد که شما را از سفر و پرواز منصرف کند. هنگامی که می توانید زمان پرواز خود را به مقصد جا به جا نمایید، به ویژه اگر مسیر سفرتان پر تفاضا باشد، بهترین انتخاب بلیط لحظه آخری چارتر است. علت قیمت پایین و ارزان بایط های لحظه آخر نزدیک بودن به زمان پرواز است، بنا بر این با یک جستجوی ساده قادر خواهید بود بلیط همان مسیر وپرواز را نصف قیمت بلیط سیستمی خریداری کنید.

بدین ترتیب چنان چه دوست دارید سفرهای کم هزینه و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید، و برای تان مهم است که با هزینه ای پایین خدمات با کیفیتی دریافت کنید، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری انتخابی منطقی و عاقلانه برای شما است.

زمان سفر

اگر قصد سفر دارید و سفرتان پر اهمیت است و دوست دارید یک برنامه ریزی دقیق و مطمئن داشته باشید، روی بایط لحظه آخری متمرکز نشوید و حساب باز نکنید. در واقع اگر تصمیم بر خرید بلیط لحظه آخری دارید باید قدری انعطاف پذیر باشید جزا که امکان دارد بلیط لحظه آخری برای هر زمانی که شما مد نظر دارید، در دسترس نباشد و نتوانید به آن برسید. اما می توانید در فاصله یک یا دو روز بلیط انتخابی تان را پیدا و تهیه کنید. مثلا برای پرواز به برخی از شهرها، تقاضا برای سفر در روز های آخر هفته بیشتر می شود، پس بعید به نظر می رسد که برای این روزها بلیط لحظه آخری پیدا شود. این در حالی است که در اواسط هفته ارزان ترین بلیط هواپیمای لحظه آخری را می توانید رزرو کنید.

 

بلیط لحظه آخری خارجی

چنان چه قصد سفر به خارج از کشور را دارید مناسب ترین زمان برای خرید بلیط لحظه آخری خارجی فصل های خلوت و بدون سفر است یا روزهایی که شما عجله ای برای سفر ندارید و می توانید زمان سفر خود را تغییر دهید. در فصل های پر سفر بلیط های هواپیما به دلیل استقبال پر شور مسافران به سرعت تمام می شود و در نتیجه صندلی ای در هواپیما خالی نمی ماند. در این صورت نباید انتظار داشت که در فصل های پر سفر بلیط لحظه آخری ارزان قیمت نصیبتان شود. برای سفر خارجی هم اگر برنامه خاصی ندارید و‌ زمان سفر چندان اهمیتی برایتان ندارد، با خرید بلیط لحظه آخری می توانید تا حدود زیادی هزینه های سفر را به  حداقل برسانید.

استرداد بلیط لحظه آخری هواپیما

یکی از نکاتی که در زمان خرید بلیط لحظه آخری هواپیما به ذهنمان می آید، مسئله ی کنسل کردن پرواز است. قطعا بعضی از ما هنگام خرید بلیط لحظه آخری این موضوع به خاطرمان می آید که اگر مشکلی به وجود بیاید چه طور می توانیم بلیط مان را مرجوع کنیم و برگردانیم.

زمانی که بلیط را از سیستم تهیه می کنید، خیالتان راحت است که در صورت کنسلی، می توانید مقدار زیادی از هزینه ی پرداختی تان را پس بگیرید. اما شرایط و قوانین بلیط لحظه آخری متفاوت است. از آن جایی که بلیط لحظه آخری نوعی بلیط چارتر است، امکان دارد استرداد و پس گرفتن مبلغ آن بسیار دشوار باشد. اما چنان چه بلیط لحظه آخری ایران چارتر تهیه کنید، خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

شما می توانید بلیط لحظه آخری ایران چارتر را تا بیست و چهار ساعت قبل از پرواز مرجوع کنید، و هزینه پرداختی تان را پس بگیرید. میزان کسر هزینه از قیمت بلیط بستگی به شرایطی همانند قوانین ایرلاین و کلاس نرخی پرواز دارد. بنا براین خوب است قبل از خرید و تهیه بلیط لحظه آخری از قوانین و مقررات این چنینی اطلاع و آگاهی بدست آورید.

 

  https://backority.ir/images/433221.jpg

خرید بلیط لحظه آخری ایران چارتر

یکی از مشکلات جدی ای که بعد از خرید بلیط لحظه آخری هواپیما امکان دارد با آن رو به رو شوید، این است که بلیط را تهیه و رزرو نمایید اما در ثانیه های آخر پرواز متوجه شوید که نام شما در لیست مسافران وجود ندارد. به همین دلیل است که خرید بلیط لحظه آخری از وب سایت های معتبر معنا و اهمیت پیدا می کند. پیشنهاد ما به شما خرید بلیط لحظه آخری هواپیما ایران چارتر است. چرا که ایران چارتر بلیط لحظه آخری پرواز را از منبع های معتبر تهیه می نماید. علاوه بر این در شرایط اضطراری و‌ اورژانسی، پشتیبانی ایران چارتر در کنار شما و همراه شماست تا مشکلات احتمالی را حل و‌ برطرف نماید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

لینک های دانلود

تاریخ انتشار: اکتبر 2, 2020 نویسنده : admin تعداد نظرات : بدون دیدگاه
سایت بت اسپات