تیک آنلاین هر آنچه یک وبمستر به آن نیاز دارد

نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره ورود این کمیسیون به بحث ترک فعل مسئولان، گفت: در کمیسیون پرونده‌های متعددی در این زمینه تشکیل شده که برخی از آنها به دستگاه قضا برای رسیدگی بیشتر ارجاع شده و برخی نیز در حال تکمیل شدن است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ پرونده درباره این موضوع از سوی کمیسیون به قوه قضائیه ارسال شده است، ادامه داد:اولین پرونده درباره موضوع بورس و دومین پرونده درباره مداخلات ارزی از سوی برخی افراد در دولت گذشته و به ویژه آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق بود.

 

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: پرونده دیگری در کمیسیون درخصوص بحث مسکن و ترک‌ فعل‌های که از سوی مسئولان دولت گذشته رخ داده تشکیل شده که در روزهای آینده با اتمام کارهای کارشناسی بر روی این پرونده آن را به قوه قضائیه ارجاع خواهیم داد.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در این پرونده‌ها کمیسیون از رئیس جمهور سابق شکایت کرده و پرونده‌ها به دادستان کل ارسال شده است، اظهار داشت:در پرونده مسکن کل سیاست‌های که در این حوزه قرار به اجرا بوده را بررسی کرده‌ایم و از رئیس‌جمهور سابق(روحانی) به دلیل ترک فعل‌های که داشته شکایت کرده‌ایم.

پیشنهاد ویژه
  • شومیز,مانتو,شلوارشومیز پوپلین دکمه دار در رنگهای مختلف
  • لیزر موهای زائد,عوارض لیزر موهای زائد,اصلاح لبخند۱۶روش زیبایی دندان که نمی دانستید!
  • نرم افزار پلاک خوان,کنترل تردد,پلاک خوانکنترل هوشمند تردد و پارکینگ/خرید نرم افزار

 

پژمان‌فر عنوان کرد: قطعاً پرداختن به ترک فعل مسئولین می‌تواند تبعات مثبتی در جامعه داشته باشد لذا ورود قوه قضائیه به مبحث ترک فعل مسئولین امری بسیار مطلوب است.

لینک های دانلود

تاریخ انتشار: سپتامبر 6, 2021 نویسنده : mehdi تعداد نظرات : بدون دیدگاه
سایت بت اسپات