تیک آنلاین هر آنچه یک وبمستر به آن نیاز دارد

جراحی زیبایی واژن در هند یک تغییر بزرگ در عصر مدرن است. با کمال تعجب ، این مدت طولانی است که وجود دارد. چندین پیشرفت تکنولوژی وجود دارد که به موجب آن تعداد افرادی که تحت عمل آرایشی قرار گرفته اند در حال افزایش است.

هند در حال پیوستن به این باند است زیرا روندهای زیبایی در هند با گذشت هر سال روند این روند را افزایش می دهد.

لوازم آرایشی و زیبایی چیزی نیست که فقط به زیبایی بیرونی مربوط باشد ، بلکه چیزی است که با زیبایی درونی فرد ارتباط دارد ، و همین باعث اطمینان بیشتر او می شود.

اگر در مورد زنان و زایمان زیبایی صحبت کنیم ، این نوآوری تکنیک های جدید است. جراحی زیبایی واژن یا ژنتیک زیبایی شامل موارد زیر است:

سفت شدن واژن یا واژینوپلاستی – تنگ کردن واژن با لیزر 
لابیاپلاستی
هیمانوپلاستی
موارد فوق نقاط جوان سازی واژن یا ژنیتوپلاستی است. هدف از جوان سازی واژن تقویت زیبایی شخصی برای درگیر کردن شریک زندگی در فعالیت های جنسی با اشتیاق بیشتر است.

اینها رایج ترین جراحی های زیبایی واژن با افزایش محبوبیت هستند. فرهنگ هندوستان از زمان آغاز تا کنون همیشه به دلیل کلیشه ها و تابوها شناخته شده است. برخی هنوز وجود دارند ، در حالی که برخی دیگر در حال شکل دادن به زمان هستند. یکی از چنین تابوهایی که توجه را به خود جلب می کند ، صحبت کردن در مورد "SEX" است. جهل برای مشکلات مرتبط با آن متداول است.

همچنین ، هزینه جراحی سفت شدن بکارت در هند به ویژه ، دهلی ، گورگائون ، کلکاتا ، بنگلور ، چاندیگار و حیدرآباد زیاد نیست. با در دسترس بودن متخصص زنان و زایمان متخصص ، بهترین جراحان زیبایی برای درمان های فوق وجود دارد.

جراحی واژینوپلاستی در هند
واژینوپلاستی یا سفت شدن واژن بخشی از جوانسازی واژن است که برای سفت شدن مهبل انجام می شود. در این فرآیند ، لنت اضافی واژن برای حمایت از سفت شدن عضلات برداشته می شود.

واژینوپلاستی در دهلیز جنوبی گورگائون

زایمان منجر به گسترش عضلات واژن در حین زایمان می شود که منجر به باز شدن واژن و تضعیف کانال و ماهیچه ها می شود.

جدا از زایمان ، روند پیری نیز به ضعف و شل شدن عضلات منجر می شود که می تواند دلیلی برای کمبود لذت و خجالت در مقابل شریک زندگی باشد. ممکن است منجر به نارضایتی و مشکلات جنسی شود. سفت شدن واژن باعث احساس رضایت جنسی می شود و روابط جنسی می تواند رضایت بخش تر باشد. خانمها معمولاً برای جراحی سفت كردن باكره بهتر است با بهترین پزشك مشورت كنند.

دلایل واژینوپلاستی یا سفت شدن واژن: –
ماهیچه واژن را محکم کنید تا از روابط جنسی لذت ببرید
برای اصلاح نقایص مادرزادی واژن ، مجرای ادرار و رکتوم
برای بازسازی قسمت های پاره شده واژن.
جراحی را می توان با استفاده از تکنیک های پیشرفته لیزر انجام داد تا حداقل درد ایجاد شود.

نیاز به واژینوپلاستی یا سفت شدن واژن: –
همه خانمها مایل به انجام واژینوپلاستی نیستند. اگر خانمها ممکن است واژینوپلاستی را انتخاب کنند:

می خواهد سطح صمیمیت و رضایت جنسی را افزایش دهد
داشتن مبهم مبهم pubis
می خواهد ظاهر مهبل را تقویت کند
مایل به بارداری در آینده از طریق زایمان طبیعی نیست
بعد از زایمان درد دارد
هزینه واژینوپلاستی در هند در افراد مختلف از ۴۰،۰۰۰ شروع می شود. درمان با لیزر برای واژینوپلاستی حدود ۲-۳ روز طول می کشد زیرا بدون درد و جراحی برش وجود ندارد. فعالیتهای طبیعی روزانه بلافاصله پس از جراحی سفت شدن باکره قابل انجام است.

جراحی هایمانوپلاستی در هند
جراحی Hymenoplasty در دهلی یک روش بسیار متداول است. این ترمیم جراحی پرده بکارت است. جراحی بازسازی Hymenoplasty یا Hymen یک عمل جراحی است که برای ترمیم بکارت یا ترمیم مصنوعی پرده بکارت انجام می شود. چنین روشی عموماً بخشی از زنان و زایمان اصلی تلقی نمی شود ، اما جراحی هایمانوپلاستی اکنون یک راه حل مطمئن برای همه مشکلات زنان در این زمینه است.

دلایل خاصی که دلایل انجام این عمل جراحی حاکم است عبارتند از: ازدواج (برای بازگرداندن "علامت بکارت" به دلیل وجود خانواده های ارتدکس) ، در موارد تجاوز (به دلایل اهمیت نمادین و بازگرداندن هویت از دست رفته) ، زندگی جنسی بهتر یا افزایش سن. .

درمان بارداری در دهلیز جنوبی گورگائون

هیمانوپلاستی نه تنها زندگی صدها زن را تغییر می دهد ، بلکه حرکتی است که امروزه باعث شکسته شدن کلیشه ها در فرهنگ ما می شود.

به دلیل فعالیت های بدنی یا فعالیت های جنسی قبل از ازدواج ، ممکن است زنان بکارت را از دست بدهند. او ممکن است میل به بازگشت بکارت خود را برای لذت بردن از شب اول با همسر آینده خود احساس کند.

هدف از انجام این کارشناسی ارشد ، خونریزی مجدد در طی مقاربت جنسی است. طبق فرهنگ هند ، پرده بکارت اثبات بکارت است. بنابراین بسیاری از زنان ممکن است آن را به عنوان یک بیماری حساس در نظر بگیرند.

روش و هزینه جراحی هیمانوپلاستی
وجود پرده بکارت در مهبل زن اثبات کورکاری وی است. در حالی که ، غیبت دلیل استرس و مشکلات دیگری است که ممکن است در مراحل بعدی زندگی یک زن به وجود بیاید.

جراح یک پرده بکارت مصنوعی را فقط از طریق پوست بیمار ترسیم می کند و آن را بخیه می زند تا یک باز کوچک در آن بماند

لینک های دانلود

تاریخ انتشار: اکتبر 17, 2019 نویسنده : admin تعداد نظرات : بدون دیدگاه
سایت بت اسپات